nedeľa 18. augusta 2013

Experimentujem...


Tak sa zas po dlhej dobe hlásím. 

Nič  tu nepribúdá, napriek tomu, že vonku je krásne počasie a nápadov na fotenie mám milión.
Bohužial ale žiadne špeciálne fotky ktoré by sa sem hodili nemám, pretože aj keď mám nápadov habadej, chýbajú mi modely a pravdu povediac ma nebaví dlho fotiť nejaké neživé predmety, takže tie zbieram len tak po kúskoch.



Foťák inak v poslednej dobe so sebou nosím stále ale nejak to neprichádza a mna to fakt strašne mrzí.
Zatiaľ sa snažím aspoň ako tak rozvíjať čo sa týka technickej stránky veci. Napríklad skúšam "pokročilejšie" nastavenia vo foťáku a tak, z čoho som momentálne nadšená, lebo mi to v určitých momentoch dáva omnoho viac priestoru ako keď fotím napríklad cez filtre alebo prednastavené scenérie.



Výsledkov zatím moc nemám ale podelím sa s vami aspoň o to málo čo si myslím, že nejak stojí za to.



V prípade prvej fotky, ide o prvú(podľa mňa) vydarenú fotku s mojím vlastným nastavením a v prípade ostatných fotiek, ide o zopár záberov z koncertu Kurtizán z 25. avenue.

Takže zatím len tolko... enjoy :)




















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára