pondelok 11. februára 2013

O autorke :)

Nikdy ma nenapadlo, že by som mohla byť fotografka. V mojom živote tomu nikdy nič špeciálne nenasvedčovalo, fotila som len raz za čas keď sa mi do rúk dostal foťák, čo ma síce bavilo, ale nejak špeciálne som to neriešila.... ale na svoje 21. narodeniny som si mohla vybrať darček a tak som si zažiadala poriadny foťák. Nič špeciálne drahé, ale chcela som zrkadlovku, len tak na experimentovanie. A tak som dostala čo som chcela. Zrkadlovka to nie je, pretože tú čo som chcela akurát nemali, ale nemohla som si vybrať lepšie.....
Musel to byť osud čo nás spojilo.... mňa a Olympus PEN E-PL 1....Od prvého dňa sme spolu tak nejak zrástli a ja som, nejakým zázrakom dostala talent.

Nechcem byť zbytočne samoľúba, ale jedno je isté, fotím, na úplneho amatéra, myslím si slušne, moje fotky sa mi páčia a čo je pomerne podstatné, páčia sa aj ľudom. Či už mojim objektom alebo len pozorovateľom.
A tým sa dostávame k podstate veci a teda tomu prečo som založila tento blog.
Pred nedávnom som sa dozvedela, že prvá moja fotka bude vystavená na verinsáži, plus som čítala všeljaké články pre začínajúcich fotografov a uvedomila som si, že už toho mám nafoteného celkom dosť a bolo by fajn sa začať trochu propagovať. A aj keď mám fotky na facebooku aj na foto portáli ephoto.sk, tak by bolo vhodné mať k dispozícii nejaké ľahko a rýchlo dostupné portfólio. A tak som sa rozhodla ostať zatiaľ verná blogspotu, kde už niekoľko rokov blogujem.

V najbližších dňoch tu teda pribudnú nejaké moje fotky a pomením dizajn(zatiaľ je to len v takej stavebnej verzii a moc sa mi to nepáči). Takže všetci moji fanúšikovia, nehanbite sa a nažente mi sem nových fanúšikov :D .

A hlavne každému(predovšetkým ľuďom čo sa do toho rozumejú, ale aj amatérom a ostatným), budem strašne vďačná za každý konštruktívny názor na moje fotky, chcem sa posúvať ďalej a nebyť navždy len amatérom a nadšencom.:) Takže dúfam, že to takto bude fungovať a prosperovať...
 Zatím,

Sheena Staley  :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára